U sklopu programa Pasionske baštine 2018. otvorena je u četvrtak, 22. ožujka, izložba Petra Dolićau Knjižnici Marije Jurić Zagorke na kojoj su izloženi njegovi sliko-reljefi i skulpture. Riječ je o dva tematska ciklusa koja prikazuju Božić i Križni put, a Dolić ih je predstavio kao Dvije tišinepojačavajući dojam unutarnje simbolike koja prožima i povezuje ove najvažnije teme kršćanstva izražene vrlo sažetim i jednostavnim likovnim izrazom. O slojevitosti značenja Dviju tišina u predgovoru izložbi Željka Čorak je zapisala: „Na ovoj izložbi, u okviru „Pasionske baštine“, Dolić izlaže slikani Križni put, brončanu, stiliziranu i realističnu, smirenu skulpturu Raspetoga, i također slikani pejzaž Golgote. Ali samoj Pasiji željela je nešto dodati Dolićeva svijetla narav. Uz prizore muke i smrti, makar im završetak bio Uskrsnuće, postavio je i prizore Rođenja. Uskrsni ciklus nadopunio je božićnim. U jednakim malim formatima zatvorio je krug života – gdje je Uskrs početak Božiću, a Božić Uskrsu.”
Jedinstveni radovi akademskog kipara Petra Dolića u različitim ciklusima, materijalima i tehnikama nisu bez razloga prepoznati kod stručne, ali i šire publike. Dolić je diplomirao 1999. godine kiparstvo na ALU u Zagrebu, u klasi prof. Šime Vulasa. Do danas je izlagao na tridesetak samostalnih izložbi i četrdesetak skupnih izložbi. Autor je brojnih skulptura postavljenih u javne prostore: ‘Tri sunca’ u uvali Vela lozna, Postira; ‘Podmornica’ na Zagrebačkom velesajmu; ‘ ‘Brod na suhom’ u Njemačkom parku pokraj Bočarskog doma u Zagrebu; ‘Spomenik poginulim braniteljima’ u Labinu… U njegovoj biografiji istaknuto je i sljedeće “U trenutku kada se Petar Dolić pojavljuje u suvremenoj hrvatskoj umjetnosti, o njemu se piše i govori kao o „najvećoj kiparskoj darovitosti mlađe generacije“. Njegova plastika donosi nov, svjež pogled na sadašnjost, viziju suvremenog svijeta koja je jednostavna i rafinirana. Petar Dolić je postavio aksiome vlastitog kiparstva: oblikuje drvo, kleše, modelira, a kiparski smisao traži u vlastitom postojanju.”